Na veškeré dodávané zboží platí záruční doba minimálně 24 měsíců. Tato záruční doba běží ode dne převzetí zakázky. V případě výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši. V případě poruchy spotřebiče v záruční době může kupující uplatnit reklamaci v nejbližším servisním středisku.
Pro oprávněnou žádost o reklamaci prosím věnujte pozornost následujícím bodům.
V souladu s občanským zákoníkem není třeba vydávat ke spotřebičům záruční listy, pokud o jejich vydání nepožádá spotřebitel. Jako podklad pro uznání záruky bude dostačující pořizovací doklad (faktura), která je součástí každé zásilky. Záruční list je součástí dodávky v závislosti na dodavateli. Pokud vaše zásilka záruční list neobsahovala nebo žádáte o jeho potvrzení, stačí kontaktovat náš zákaznický servis nebo si ho nechat potvrdit na jednom z našich velkoobchodů.
Součástí dodávky je také návod k obsluze. Pokud tomu tak není a návod chybí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis: info@ielektra.cz.
S celým procesem reklamace vám rádi pomůžeme. Můžeme také zařídit svoz na vámi vybrané adrese (např. doma nebo v práci).